Benim kızım da 2024temmuz ayında kaydıraktan düştü kafasının arkasında kanama olunca pansuman yapıp birkaç dikiş atarlar diye hastaneye götürmüştük. Ben ne bileyim böyle olacağını çocuğu tüm beden tomografiye sokmuşlar. Ben hiç gitmediğim için o cihaza zerre kadar bilgim yoktu. Lanet olsun o doktora ki aklıma geldikçe deli oluyorum. Yani çocuklar, bebekler düşe kalka büyürler. Biz hiç düşmedik mi? Bizim zamanımızda kaç tane tomografi vardı Allah aşkına?
Günümüz doktorlarının zerre kadar insafı kalmamış. Bir anne olarak bizler her ama herşeyi bileceğiz. Ve gerekirse çocuklarımızı doktorlardan dahi koruyacağız. Çünkü hastaneye gittiğinizde doktor zerre kadar mesuliyet kabul etmez ve o tomografiye el kadar bebeğe çeker. Sorumluluk almaz. İlerisini düşünmez. Tomografi temiz mi? Temiz, hadi geçmiş olsun taburcu. Bu kadar…