Deletedmom310 Kızlar bebeğim on günlük yenidoğan çekimi yaptırmak istiyorum yaptıran var mı daha önce hatıra kalsın istiyorum ama üşümesin den yada enfeksiyondan korkuyorum çok kararsızım sizce ne yapmaliyim
Annesirintugceuzun Deletedmom310 Ben doğru bulmuyorum çünkü bebeğiniz çok küçük. Evde kendiniz anı fotoğrafları çekebilirsiniz mesela🤗 1 yaş fotoğrafı da çektirebilirsiniz daha sonra. Bu benim düşüncem tabii. 🤗
Sadecebirkul Deletedmom310 ben çektirdim hiç de pişman değilim çektirmeseydim pişman olurdum o kadar güzel ve tatlı fotoğrafları oldu ki inşallah büyüyünce birlikte bakıp gülücez☺️
Sadecebirkul Deletedmom310 ayrıca benim çektirdiğim stüdyo 28 dereceydi bebek fotoğrafçısı giydireler kıyafetler her bebek çekiminden sonra yıkanıyor içim rahattı o yüzden intagramda @mugeucdut diye yazın inceleyin 😍
Nazlimiranasaf Deletedmom310 stüdyolar klima ile oldukca sıcak oldugundan size uyarıda bulunuluyor tek kat giyinin diye daha gitmeden. Bunun dısında tüm elbiseler siz gitmeden temizleniyor zira konseptleri secip gidiyorsunuz. Eger bu dediklerime dikkat eden iyi bi yer bulursanız cok güzel anı oluyor. Ben yaptırdım. Gayette keyifli gecti
deletedmom555 Deletedmom310 benim eşim çok istedi sonra küçük bi ameliyat oldu 28 günlükken ben vazgeçirdim yaşına girince yaptırıcam inşallah eli yüzü mimikleri otursun bişeyleri farketsin istedim ☺️
Adviye_0z Merhaba sevgili anne adayları, Yenidoğan çekimi ile bebek yaş çekimleri yapıyorum.📷 Instagram Hesabım https://instagram.com/vanilla.photography?igshid=3vnaccgfa4k3 Yerim istanbul Anadolu yakasında. Çok tatlı ve kaliteli çekimler yapıyorum, kız ve erkek bebişlere harika konseptlerle hizmet veriyorum.⭐Kendim de taze bir anneyim🌸 DM den ulaşarak çekimler hakkında detaylı bilgi isteyebilirsiniz.📩 Profilimi inceler ve takibe alırsanız güncel kampanyalarım ve yenilikler hakkında bilgi alabilirsiniz.