motherthea Neredeyse bri aylk ikinci oğlum Ve desteksizim Öyle kara kara günler gecirmiyorum neden bu kadar insanların içini karartıp korktuuyksunuz anlamiyorum . Benide çok korkuttular büyüğü kiskancindan boğazlar küçüğü Yok üstüne çıkar yok şu olur bu olur hepsi sadece abartı . Ömrümün en güzel bir ayını geçirdim bide bilirsiniz ki yenidoğan dönemi çok zordur gayet toz pembe bir hayat geçiriyoruz çok şükür bu kadar umutsuz kötü geçer ve diye bahsetmektense biraz iyimser olmak daha iyi .