Kızlar merhaba kızım 20 aylık 1 ay önce burun aktı grip şeklinde öksürükte vardı öksürük kalıcı oldu hareket edip koştukça öksürüyor doktor astım başlangıcı dedi normal astım mı alerjik mi ayın 6. Da öğrenicez o süreye kadar korkuyorum doktor sadece muayene etti levmont toz ilacını verdi iki kere kullandık geçirmeye çalışıcaz dedi normal astımsa geçer mi ya da polenlerden alerjik astım mı süt ve süt ürünlerine yumurta beyazına sert kabuklu kuruyemişlere alerjisi var zaten yaşayan var mı kızlar geçer mi