Bebeğime kendimce uyku eğitimi vermiştim alışmıştı ama 8 aylık olduktan sonra emeklemeye beşiğine tırmanıp ayağa kalkmaya koltuklara tutunmaya başladıktan sonra asla yatıramaz oldum tekrar tekrar kucağıma alıp yatırsam da enerjisi hiç bitmiyor bin kere alsam yatırsam bin kere ayağa kalkıyor eğitim çöp oldu tekrar sallamaya döndük bu durumu yaşayan var mı benimki zaten aşırı hareketli bir bebek bez bile zor bağlıyorum bu aylarda nasıl uyku eğitimi veriyorsunuz