Kızlar merhaba,
Oğlum 18 aylık göz teması cok iyi baba,mama gibi bir iki kelimesi var. İşaret etme getir götür de var ama sevindiğinde kanat çırpma ve alkış yapıyor. Bazen parmak ucunda yürüyor. Bu gibi durum yaşayan varmı? Otizm değil dedi doktor hiperaktifite ve dehbden şüphelendi. 10 gün risperdal kullandık ama cocuğu daha da kötü hırçın yaptı. Artık delirmek üzereyim otizmli mi değilmi diye nolur bana tecrübelerinizi paylaşın. Lütfenn:(