akdogan42 11ay once sezeryanla 2inci dogum yaptim ve bi kac kez adet gunum gelmedigi halde ara kanama oldu kahverengi renginde bugun de adetim biteli 9 gun oldu ve bugun yine kahverengi leke seklinde gelmis daha once gittigimle miyom var denilmis kucuktu ama