ayseninminnosu Kızlar selam kızımı artık sütten kesmem lazım bu gün karar verdim bıraktıracağım dedim gece cok kez uyanıp emmek istiyor cok yorucu oluyor emerek uykuya dalıyor ayakta kucakta sallamayı vs istemiyor neyse deneyeyim dedim salça sürdüm ne kadar dogru ne kadar yanlış bilmiyorum gorunce iğrendi emmedi uykuya dalacağı zamanda müzik actım pışpışladım sallamaya calistim ama aglama krizine girdi hıçkıra hıçkıra ağlıyor ve susmuyor asla ne yaptıysam en sonunda dayanamayıp emzirdim nasıl yapmam lazım deneyimi olanalr yazabilirmi benim gibi olupta bıraktıranlar nasıl bıraktırdı acaba?
ffulya ayseninminnosu aynısı oldu tam 1 ay boyunca gece ağladı ama hiç geri adım atmadım maalesef bizim süreç kötü geçti kolay olmadı
[silindi] ayseninminnosu kararli olmazsaniz kesemiyorsunuz maalesef Bende sizin gibiydim denemedigim yol yontem kalmamisti ve okadar cok agliyor kriz geciriyorduki mecbur geri meme vermek zorunda kaliyordum en son artik canima tak etti suan 5inci gunumuzdeyiz hala geceleri kalkip agliyo hala yatirmakta zorlaniyorum ama buda bir surec biz kararli olursak elbette pes edip yeni duzene mecbur alisacaklar
Ogulcan ayseninminnosu benim bebeğimde meme bağımlısıydı 18 aylıkken memeyi kestim uykusu düzene girdi yemek yemesi düzene girdi ben sabur taşı ile bıraktırdım canım çok kolay atlattık çok şükür
biee23 ayseninminnosu Merhaba kesebildiniz mi acaba. Aynı durumu yaşıyorum bende asla uyumuyor ağlamaktan gözleri şişti
ayseninminnosu [silindi] evet ben de kararlıyım dedim ama işte oyle aglayınca dayanamadım yarın tekrar deneyeceğim inşallah
asennaa Kararlı olmazsanız zor, benimki de ilk gece özellikle yırttı kendini, sesi kısıldı artık ağlamaktan ama vermedim, şimdi 1 hafta olacak bırakalı neredeyse
rabisduru Bende sizin gibiyim daha başlamadım havaların biraz ısınmasını bekliyorum memeye bağımşı sabır taşını önerdiler