Kızlar bebeğim 5 gündür hasta bronşit oldu iki aylık. Antibiyotik kullanıyo. Bugün köpüklü kaka yaptı. İlaçlardan hastalığından dolayı olabilir mi acaba ? İnternette önsütten dolayı falan yazıyo ama dikkat ediyorum tek göğsümü emziriyorum 20. Dk kadar diğer memeye geçmek istiyor ama geçirmiyorum bitmeden. Neden olabilir acaba ?