Kızlar 5 tane dikişim var mor renkli iple dikilmisler. Kendiliğinden eriyen ama biraz geç eriyen iplermis. 10 gün oldu dikiş atılalı düğümleri hala duruyor ipleri de biraz uzun bırakmışlar. Henüz erimediler yani. Ama iyi görünüyorlar. Yanımda duran kardeşim de yarın gidecek artık her işi kendim görmek zorundayım. 10 gündür güzel yattım dinlendim kuru ve temiz tuttum kendimi ama bebeğim çok hareketli hep ayakta durmak istiyor. Bundan sonrası top bende Sizce açılma olur mu dikişlerde 10 gündür artık dikişlerim tutmuşlardır sorun olmaz dimi ?