ruzname 9 gün önce sezaryen doğum yaptım. Bugün sezaryen yerinde birden başlayan ağrım oldu kontrol ettiğimde ağrıyan yerin şişip sertleştiğini gördüm. Başına gelen var mı? Tehlikeli mi?
kubrasahii ruzname bende deri altı kanaması olmuştu pis kan akmamıştı ama acıyordu mordu şiiştü 1 hafta o pis kanı akıttıkar sıktılar inşAllah öyle değildir
ruzname kubrasahii bende de morluk ve şişlik var ama dışarda görünen bir sıvı ve akıntı yok. Ağrınız var mıydı? Dayanılmaz mıydı?
kubrasahii ruzname Benimde öyleydi bence gitmelisin geç kalırsan enfeksiyon kaparsın git göster bence… bu sezeryan ameliyatının riskleri maalesef..