Kızlar bebeğim mememde sürekli uyuyakalıyor. Bende mememi sağıp boşaltıyorum bir sonraki beslenmede kaşık biberon ile veriyorum. Ama tek mememi emziriyorum ikisini değil. Bir beslenmede sol ise diğerinde sağ. Sağı emzirdşysem sonrasında da sağıyorum. Doğ u mu yapıyorum bilmiyorum? Sizler nasıl yapıyorsunuz