pearl2023 Arkadaşlar 8-13 eylül arası tatile antalyaya bebekle gidilirmi hava ve deniz sıcaklığı nasıl olur? Bilgisi olan varsa bi yazabilirmi
motherthea pearl2023 bizde tam o tarihte gidiyoruz yorumlara göre hala hava sıcak oluyormuş tam güzel zamanlarıymış
pearl2023 motherthea yaa öylemi sevindim o zaman teşekkür ederim cevabınız için :) bide sezon sonuna doğru oluyo ya tam sezondaki hizmetle aynımıdır. Hiç o tarihlerde gitmedim otellere kalabalık zamanda gitmiştimde aklıma takıldı 🤭
motherthea pearl2023 bende umarım kalabalık olmaz diye dua ediyorum hoşlanmıyorum çok fazla kabalaıktan bebek var çünkü ama anltayada sezon ekimin sonunda bitiyor biz Muğla’ya bile Eylül sonu gittik geçen sene çok kalabalıktı
YumukluSucurtaa barbiee_ sorayım kuzu 😂 biliyorlarmi diye eşim uykudan kalkarsa 🤣 gece beşik salladı 5 e kadar
YumukluSucurtaa barbiee_ ha Antalya içi sandım 🤣 bizde balayini sidede yapmıştık hangi otel hiç hatırlamıyorum 🤣