Acı yavşan diye bir şey vardır bizim buralarda konyada bilir misiniz bilmem, mide sorunlarına gaz problemlerine çok iyi gelir. Kayınvalidem eşim küçükken her gazlandığında onu verirmiş eşim çok ciddi mide sorunlarıyla uğraşıyor şuan meyve bile yese midesine dokunuyor her yediği midesini yakıyor. Ve yaşımız daha 29 yani ben ona bile bağlıyorum bunu. Ne zaman nasıl bir sorun oluşturacağını bilemeyiz 🫶🏻