Kızlar ilk defa uçak yolculuğu yapıcam bebeğim ve eşimle , bilet almak için girdiğim de uygun olanda koltuk seçimi yok, müşteri hizmetlerini aradım yan yana oluruz ama dimi diye kesin cevap veremedi genelde öyle oluyor %80 dedi. Uygun olanı alsam ayrı ayrı verirler mi ya?