Merhaba kızlar. Oğlumun ayağında bir ay önce bir kavanoz kırdı ve ayagi kanamisti meğerse içinde cam parçası kalmış. Doktor ameliyat ile alabilirim ancak lokal ile durmaz dedi haklı olarak. Bu kadar küçük yaşta çocuğu anestezi alan ameliyat olan var mı? Korkuyorum bişey olur mu diye çok tedirginim. Öncesi ve sonrası için tecrübelerinizi paylaşır mısınız?