AlparslanMom61_ Kızlar ya sürekli meme de kalmak istiyo emiyo uyuyo yatağına yatırınca uyanıyo ağlıyo napcam ben ya
gokcemevaa AlparslanMom61_ aynısı bizde de var tek değilsin güvenli ortam olduğu için orda uyumayı tercih ediyorlar. Şu an göğsümde uyuyor taze taze bildiriyorum 😂
instamomdegil AlparslanMom61_ ilk başta ben de korkuyordum. Emzirme danışmanlığındaki hemşire önerdi. Yavaş yavaş denedim. Sonra alıştık miniğimle.