birmommy Kızlar bebeğim 3 günlük ilk gün çiş ve kakası iyiydi 5 defa bez aldım dün ve bugün çok az hatta bugün sadece 1 defa altı aldım düzenli emiyor ne zaman istese veriyorum emmesi de güzel neden olabilir
esrahzl birmommy 7 8 defa yapması gerekiyor ama ilk günler acaba az mi oluyordu unuttum ya doktora danış canim
huda1903 Sütünüz geliyo mu ona dikkat edin birde erkek bebek mi erkek ise pipisinde tıkanıklık olabilir bir doktora danışın isterseniz
birmommy huda1903 sütüm var yetiyor mu bilmiyorum ama memeyi emdikten sonra memem yumuşuyor ağzının kenarlarında sütler akıyor çoğu zaman yutkunma seslerini duyuyorum bunlara bakarak doğduğunu düşünüyorum aslında Bebeğim erkek pipisinin içinde beyaz şeyler gördü annem kireçlenme tıkanıklık vs mi var sütüm mü yetmiyor neden yapmıyor aklımda bir ton şey dönüyor mama verdim çişini takip etmek için
huda1903 birmommy olabilir erkek bebekte pipi kontrolüne dikkat edilmeli ben pek anlamadım yapışıklık olmuştu sünnet ettirdim sizde bir doktora götürün isterseniz
ummukerem Çiş olmaması ciddi bi sorun yiyip yiyip yapmaması daha da ciddi. Hemen doktora gidin. Allah korusun içinde birikirse daha büyük sorunları olur . İnşallah ciddi bir şey yoktur, güzel haberlerele gelirsiniz
birmommy huda1903 çok teşekkür ederim yeterli emmediği için böyle olmuş bende emiyor doyuyor sanıyordum doktora gitmedik ama ebe bir tanıdığımız geldi yeterli boşaltamamış dedi memeyi sütüm birikmeye başlamış ama ben çok düzenli emzirememişim fark etmedim yeni yeni doluyormuş Ebe iyice boşattı emzirtti canımdan can gitti ama iyi ki yapmış yoksa mastit olacakmışım lahana da kaynatıp koydum bir beslenme düzeni de kurdum şimdi kaka da çiş de yapıyor çok şükür dün iyiydi bugün yine takip edeceğim 🩷
birmommy arasbek merhaba doktora gitmedim ama yeterli emmediği için böyle olmuş bende emiyor doyuyor sanıyordum ebe bir tanıdığımız geldi yeterli boşaltamamış dedi memeyi sütüm birikmeye başlamış ama ben çok düzenli emzirememişim fark etmedim yeni yeni doluyormuş Ebe iyice boşattı emzirtti canımdan can gitti ama iyi ki yapmış yoksa mastit olacakmışım lahana da kaynatıp koydum bir beslenme düzeni de kurdum şimdi kaka da çiş de yapıyor çok şükür dün iyiydi bugün yine takip edeceğim 🩷
huda1903 birmommy çok şükür en azından hem kendiniz daha kötü olacakmışsınız hem bebek iyi ki gitmişsiniz geçmiş olsun tekrar 🙏