İki aylık erkek bebeğim var, gazlı bir bebekti zaten üstüne altı gündür kakasını da yapmıyor sürekli ıkınıyor😟 doktor bir haftaya kadar normal dedi ama bu şekilde sürekli ıkınıp sıkılmadı beni çok üzüyor, zeytinyağ sürdüm masaj yapıyorum ama fayda etmiyor, başına gelen var mı yardımcı olur musunuz