canmanayvesuyu çok nadir çok çok ihtiyacım olursa çağırıyorum. Çünkü çok uzun saatler çalışıyoruxz gece eve 1de giriyorum sabah 10-11 gibi evden çıkıyorum, geldiklerinde kıyamayıp işin ucundan tutuyorum sonra aaa bu kullanıma hazır ışığı yanıyo herhalde üstümde perdeyi de bana astırıyorlar, mutfağı da bana temizletiyorlar eksldpdp hakkımı felaket savunurum kavgacıyımdır ama böyle şeylerde kıyamadığım için ziyan oluyorum hem ben hem param lsdldpspsğa