gunes716_ rabbenahepbana nee çok mu iyiydi ebeler ne zmn doğum yaptınız ben çok kötü oldum ebelerin elinde gerçekten psikolojik şiddete uğradım artı sözlü azarlar işittim
cananca123 Merhaba benim kuzenim doğum yaptı Buğra bey var denizli devlet hastanesinde çok memnun kaldı servergazi devlet hastanesindede Elif hanım var oda iyidir
9793selaam cananca123 Buğra beyi de baya duymuştum adını evet iyi diyorlar .salise diye bı akdin gelmiş o nasıl acaba onu mersk ediyorim
9793selaam cananca123 bugra bey gitmiş canım sanırım ya baktım da görünmüyor MHRS de peki elifin soyadı neydi
gunes716_ 9793selaam o hastane psikolojimi bozdu kesinlikle doğumu size orda önermiyorum üniversite yada özel tercih etmelisin aksi takdirde lohusa depresyonuna yakalanırsn +nihan Gürhan ve Mert mevlid var nihan Gürhan melek gibi biriydi çok severdim kendisini
withmimoza rabbenahepbana nihan gürkan hocaya gitmek istiyorum sizce nasil bir bayan doktor odağa geçmiş