Kızlar çok kötü durumdayım bedenen ve ruhen çöktüm gerçekten konuşup çok şey anlatmak istiyorum ama ona bile vaktim yok rota pozitif çıktı 3 gün önce ama biz 1 hafta çektik evde bilmedi ilk gittimiz hastane ikinci de test yaptılar neyse kusma ishal kesildi ama ara ara ateş yükswlıuor ve işatah 0 yemek bırak su içiremiyorum 13 aylık bu arada sadece emıyor o da bir kaç dakıka ne yapabilirim iştah açması için bi şurup falan eczaneden doktor yazamadan verebilir miyim yani direk sorup alıp doktor zinco diye bi şurup yazmış nasıl kullanan var mı iştah ne zaman gelir tahmini sizler yaşadınız mı bu sorunu rota sonrası ne zaman yemek yiyecek bana ebedi ağzını kitledi açmayacak givi gelıyor doktor beslenmesi önemki onunla iyileşecek diyor ama bu çocuk yemıyor su bile içmiyor ben ne yapacağım kafayı sıyırmak üzereyim kafasını kacırıp dişkerini kitlemekten bana akıl verin Allah rızası için ya