1 yaşında kızım bar adetim 6 gün gecikti geçen ayda gecikti. Ama olmuştum geri. Bu ayda böyle olunca test yaptım. İlk yarım saat hiç bir şey çıkmadı. Sonradan yarıya kadar pembe oldu ve silik çizgi çıktı. Kızımıda silik çizgi öğrenmiştim çok korktum böyle bir şey olabilir mi kızım daha küçük biraz daha zamanı var kendimde de eminim emzirdiğim için gecikme olabilir mi ? Testte böyle sorun yaşayan var mı?