Kızlar adetim 2 gün gecikti bir saat önce de inanılmaz bir sancı girdi sol kasığıma. 2-3 dakikada bir doğum sancısı gibi inanılmaz bir sancı geliyordu 20 dakika falan sürdü o kadar ağrılıydı ki ağlamaya başladım ağrıdan, geçmeseydi acile gidecektik. Hiç böyle bir sancı çekmemiştim, açıkçası gebelik ihtimali geldi aklıma ve çok korktum daha 20 aylık bir bebeğim var. Aşırı stres bastı. Prezervatif ile korunuyoruz herhangi bir kaza da olmadı , ne bu sancı böyle? Adetten önce böyle sancı yaşayan oldu mu hiç? Endişeliyim🥺