kbr4200 Bebeğim 3 günlük ve göbek deliğinde fıtıklaşma var. Daha göbek bağı düşmedi, bu durumu yaşayan varmı geçiyor mu?
1tosbikinannesiyim kbr4200 kendiliğinden geçiyor genel de endişe etmeyin oğlumda da vardı kayboldu gitti bebek büyüdükçe oda atıyor