Ah aşkım sen bensin ya oğlum 8 ay 17 günlük hergün ağlıyordum geçer mi bu günler diye geçti mi diye sorarsan geçmedi ama bir şekilde yolunu buldum uykular bazen iyi bazen kötü geçer diye kendimi de kandırmıyorum elbet geçer ama bebekliği sıkıntı benimkinin belli yürürse falan belki o zaman daha iyi olur sende sıkma kendini ben kanguru kullanırdım hep hala kullanıyorum bebek arabası evin içinde tekerlerini sildim tuvalate bile giderken bebek arabasına koyuyorum yanıma alıyorum mecbur mutfakta yemek vs hazırlarken bazen bebek arabasına koyup eline birşeyler veriyorum bazen yürütece koyuyorum yanımda takılıyor geçmiyor tam ama en azından artık oturmaya falan başladı daha fazla oyun oynuyoruz beraber ek gıda yiyor günde 4 öğün hazırla yedir uyut derken bir şekilde geçiyor gün inşallah yaşından sonra toparlar biraz sende onunla yapmaya çalış sıkma kendini sen çok stresli olursan bebek de oluyor uykusuz gecenin sabahında koy kahveni en sevdiğin fincana iç kendi kendine de çocuğum sağlıklı yanımda hep pozitif düşünmeye çalış ne haberler görüyoruz içim acıyor oğlum yanımda sağlıklı olsun da gerisini hallederiz anneyiz biz yapamıyorum desek bile farkında olmadan yapıyoruz güçlüyüz