Merhaba kızlar, bebeğim hem anne sütü hem golden goat mama alıyordu . Kakası cıvıktı 3-4 gündür biraz gaz sorunu oluştu bende hipp organik keçi sütlü manasını aldım dünden beri 3-4 kere verdim kakası koyulaştı. Krem peynir kıvamında oldu. Böyle bir durum yaşayan var mı normal mi sizce?