11 ay önce normal doğum yaptım doğumdan 2 ay sonra spiral taktırdım spiral takan kadın seni de onu da çok zorlamışlar %90 bu tutmaz dedi taktırdıktan 2 hafta sonra akıntımda kan olur gibi oldu Tekrar doktora gittim Bunlar başlarda olabilecek şeyler dedi bir sıkıntı görmedi Ağustos ayından bu yana da hiç kontrole gitmedim Çünkü senede bir kere gel dedi ama bazen aklıma geliyor Acaba kaymış mıdır bir şey olmuş mudur diye 3 gündür de Akıntım geliyor ama akıntıda bir kırmızılık var böyle kan gibi mi desem ama yani kan renginde hamilelik falan yok Daha 2 gün önce kan testi verdim bisey yok aklıma direk spiral geldi yada başka sebebi olabilir mi