Benimde tam o zamanlar oldu hakiki zeytin yağı sürdüm çok hafif taradım fırçasıyla bastırmadan değdirdim geçti şuan da üç gün önce kafasında fark ettim daha doğrusu baktım kızımın kafası sarımsı dedim acaba saçı rengi mi açılacak sonra kuzenin de ilk böyle olduğu fark ettim şuan dünden beri zeytin yağlı sürüp saçını tarıyorum onunda hoşuna gidiyor baya baya çıktı bizimkisi yeni oluşuyor kurumamış konak görüntüsü yok ama tarak yağ içinde