ozgecankosar benim bebeğim doğumdan beri hem kolik hem 2.ayında laktoz intoleransı var dedi doktoru. Kilo almada filan sorun yaşadık. 3,5 4.ayda inanılmaz rahatlama yaşadık. Şunu belirteyim bazen kolik ya da ağlama nöbetlerinin fizyolojik nedeni ortadan kalksa bile bebek ağlamaya alıştığı için o saatlerde alışkanlık ağlaması devam ediyor. O saatleri dikkate alarak aktivite (banyo, şarkı oyın, dans) yapıp unutturabilirseniz daha çabuk normale döner bebeğiniz