susamtanem_ Merhaba kızlar eşim muhabbet kuşu almış 1.5 yaşında kızım var tüyünden kakasından bir hastalık olur mu bebeğe daha önce hiç kuş beslemedim de🥺
oylesinebiri__ susamtanem_ bebeğim 8 aylık oldu nerdeyse 3 muhabbet kuşumuz vardı 1 yavruydu eşi filan yoktu eşim alıp getirmişti Yanina eski istiyordu sabah akşam ötüyordu eşim aldığı yere geri götürdü diğer 2 si kaldı onlar eş onlar bağırıyor benim bebe bağırıyor o kadar alıştı ki uyuyunca üstlerini kapatıyoruz uyanınca arıyor çıkarın diye hayvan sevgisini çocuklarda tatmali bence hiç bişey olmaz bizimkiler 2 yıldır bizimle bakımları tam yapıldığı sürece hastalık vs olmaz ama strese girerse hemen ölür
damlaozzz susamtanem_ Bir sorun olmaz endişelenmeyin annemde kuş var oğlum bayılıyor onu izlemeye aksine bebeğiniz için iyi olur
Pirasalipuding susamtanem_ bebeklerim olmadan önce besledim ama bebekli evde beslenmez ya, yemi çok dökülüyor, tüyleri dökülüyor sürekli kafeste olmaz illaki dışarı çıkmak isteyecek kızınız eline almak isteyecek o bilmediği için gagalayacak yani zor
Miracinannesi_ susamtanem_ 9 aylikken falan dokunup sevmeye başladı öncesinde de çıkarıyorduk ama korkuyordu o zamanlar şimdi 2 yasinda deli oluyor hergun çıkar çıkar diye 😅
oylesinebiri__ susamtanem_ yok türylerinden bişey olmaz tüy dökümüne giriyorlar ondan yoksa o kadar tüy dökmüyorlar bakımıyla ilgili bilgi edinirseniz daha kolay olur
susamtanem_ Miracinannesi_ ayyy valla rahatladım bende korktum bir an acaba hastalık falan olur mu diye
Feyzosumunannesi susamtanem_ 5 yıldır bende olan pamuğumu (kuşum) hamileyken anneme verdim zaten bekarken benimdi annem konuşmayı filan alistirmisti😁 kızım 1 yaşına girince aldım geri ,kızım şuan 3 yaşına girecek bazen bırakıyoruz koluna filan alıyor 😁 çok seviyor. Bir sıkıntı olmaz merak etmeyin.