Önceki postumda belirtmiştim işe girmek istiyorumgerçekten iş şartları asgarı ücret şuanlık yemek yok tek ben olucam ıkı eğitmen hariç onlar çocuklara kurs verıcek ben hem temızlık hem danışman küçük çocuk olucagı ıcın guvenlıgı saglıycakmışım velilere çay kahve 60 veli varmış iş bu şekilde ve sayısı artabılır. Ikı ay önce acılmıs burası bırı gırmıs evım uzak demıs cıkmış ben pek inanamadım zor geldı sanırım. Ve Buraya gırersem cebıme kalıcak maaş 5 bin bı oncekı postumdan bılenlee bılır ve guvenlıl sırketınde ızın degıstırıcı olarakta bi iş var ayda beş on gun gece için gıdebılırım sıgorta ve asgarı ucretın günlüğü annem para almam demedı yıne bişey demıyor zaten çocuğum uyuyacak para kazanmak ıstıyorum ama destekcım yok ne yapıcam ben bıleemedım gerçekten