Benim kızımda da yenidoğan döneminde oldu göz yaşı kanalları tıkalı olduğu için olurmuş fizyolojik serum ve steril sargı beziyle içten dışa doğru temizlememi söylemişti doktorumuz.
Ama bana anne sütü damla geçer diyende oldu doktora sormadan tabiiki yapmadım ama sırf merakımdan sordum anne sütü şekerli olduğu için mikrobu azdırırp bakteriye dönüştürür demişti. Eskiler genelde böyle yöntemler söylüyor hiç bir dayanağı olmadan..