Kızlar 40 günlük bir erkek bebeğim var. Emmeyi seven bir bebek ve sürekli memede durmak istiyor . Artık öyle yoruluyorum ki 3.5 yaş çocuğumla ilgilenemiyorum diye bazen sütümü sağıp içiriyorum . Yani 90 cc veriyorum ağlıyor susmuyor , 120 içiyor yine aynı , 150-170 cc içiyor ve rahatlıyor hiç ağlamıyor , keyfi yerinde oluyor . Sütü kademeli olarak arttırıyorum. Çünkü hep ağlıyor , uykuya dalamıyor . Fazla içtiği için sürekli kusuyor ama bilemedim yani 40 günlük bebek 150 cc süt içer mi? Bazen 170 içtiği bile oluyor. Sizce fazla değil mi? Severekte içiyor. Emzik filanda tutmuyor