aselliyam23 Şaka gibi ama gerçek, karşı dairem öyle pek güneşte almıyor benim daireme göre bir odası ve mutfağı havalandirmaya bakıyor ona rağmen 20 veriyorlar. Benimde ev olduğu gibi güneş alıyor o yüzden 25 olarak getirisi oluyormuş. Emlakcinin dediğine göre, hayatta boyle binaya bu kira fiyatını vermezdim ben