MamaUygarVibes [silindi] kahve koklayıp tekrar koklasaydın hahaha🤭 bence ysl güzel ama çok çok abartılı bir kokusu yok eşim doğum günümde almıştı bana biraz benim tercihim dışında alınmıştı bana sorulsaydı onun dışında başka bir kokuyu tercih edebilirdim:)
[silindi] MamaUygarVibes kahve de kokladım ama reseptörlerim kendini kapattı bizimle değilsin dedi ona 😂
MamaUygarVibes [silindi] aslında bir koku alacağımız zaman her gün gidip birini üzerimize sıkıp o şekilde denememiz gerek çünkü her parfüm her insanda aynı şekilde kokmuyor ama bunla uğraşmak için baya boş vaktin olması gerek🤭
[silindi] MamaUygarVibes kesinlikle 👍🏼 tene göre değişiyor kokular ben çok hafif kokuları tenimde hissedemiyorum
Asyaveannesi04 berosunannesi Libre kesinlikle michael kors wonderlustta kullandım ama o kadar kalıcı değil
Ayyildiz35 [silindi] koku işi biraz göreceli. ben bu afişten libre, chloe yada versace alırdım 👌 kimisi çiçek kokusunu sever kimisi şekerli kokuyu 😊