Ruzgarsmomm Kızlar 1 aylık bebegım yuzustu daha rahat yatağıni farkettm ama korkuyorum bısey olur dıye
Gizemabc Ruzgarsmomm eger kafasini kaldirip saga sola dondurebiliyorsa bence sorun olmaz. Benim kizim 2 ay 4 gunluk. Yaklasik 2 haftadir hem gece hem gunduz yuzustu yatiriyorum, gazli bir bebek oldugu icin bu sekilde rahat ediyor. Daha uzun uyuyor
Purple13 Ruzgarsmomm göbeği düştükten sonra yatırdım ben uyudu bile.gündüzleri uyuttum tabi gözümün önünde. gece yatırma Uyumasın yani öyle
Mom0870 Ruzgarsmomm benim bebeğim 81 günlük ben 15 gündür yüzüstü yatırıyorum ama ilk 2 ay yatırma derim canım benim bebeğim çok rahat kafasını çeviriyor koca adam gibi uyuyor o yüzden rahatım ama ilk zamanlar yorulunca yüzünü kapatıveriyodu
CananAtilla En güvenlisi sırt üstü araştır gör canım. Ben iki doktordanda aynı şeyi duydum .5 aylık bebeğim .yanındaysam yan yatırıyorum çok seviyor.gece sırt üstü yatar.ben hiç yüzüstü yatırmadığı için öyle yatmayı bilmiyor BİLe
Caydemir Ruzgarsmomm 4 aya girecek oğlum hep geceleri yüz üstü yatar bazen gündüzleri bile. Kundak yapmadığım için sırf üstü yattığında irkiliyor ve kendini uyandırıyor yüz üstünde sıçramıyor
Derinhzl Ruzgarsmomm Merhaba benimde bebeğim bugün tam 1 aylık oldu ama 15 günlükten itibaren yüzüstü yatırıyorum öyle çok rahat uyuyor sürekli kontrol ediyorum ama zaten kafasını kendi sağa sola döndürebiliyor.
Ebrs Ruzgarsmomm yuzustu uyutmamalisin ama sen yanindayken bi sureligine yuzustu durmasinin bi zarari yok, tersine cok yararli kas gelisimi icin
Ruzgarsmomm Ebrs bebeğim gazdan dolayı geceleri hiç uyumuyordu bu sayede biraz uyumaya basladı. Reflü yatağımız var delikli boğulmalara karsı. Kendi yatağıma koyuyorum yan yana uyuyoruz o şekilde. Zaten cıkaracağı en ufak sesi duyuyorum. Hem bebeğim rahat etti hemde ben.
Nerminkuzey Ruzgarsmomm bizde ilk zamanlardan beri yüzüstü yatarız şuan 8 aylığız. gazlı oldugu için rahat ediyor bebekler... kafasınıı kaldırıp döndürebiliyor ise Cok takılma demişti doktorumuz ben yine tedirgin olurdum çok şükür bi sıkıntı olmadı olmaz da inşallah
Ruzgarsmomm Nerminkuzey benim bebeğim de kafasını kaldırıp döndürebiliyor. Reflü yatağına yatırıyorum kendi yatağıma koyuyorum o şekilde yanyana yatıyoruz. Bebeğim rahat etti bu şekilde gazdan dolayı hiç uyumuyorduk
Melek_43 Ruzgarsmomm 2 aylıkken yatırdım çünkü o şekilde yattığı zaman kendini uyandirmiyor şuan 5 aylik o şekilde yatıyoruz
Kubraegir Ruzgarsmomm Kızım 1 hafta hastanede yattı hep yüzustü yatırıyolardı doktor bebeklerin en rahat ettiği pozisyon dedi. Gecede yan yatır demişti.