ahmetsenem Kızlar selam, 1 aylık beneğimin tırnaklarımı ilk defa pazartesi günü kestm. Bugun tırnagının kızardıgını şiştiğini fark ettim fotoğrafı pylaşıyorum bakar mısınız Ne yapmam lazım bunun düzelmesi için 
ahmetsenem Hry-ayhn26 şu anda paylaştım kontrol eder misin lütfen yardımcı olursan çok sevinirim🙏🏼 nasıl iyileştirebilirim
Hry-ayhn26 Hafif sıcak suda bekletip kızarıklık olan yerin için de tırnak vb varmı kontrol edip tercmyn krem sürebilirsiniz