Bismillah daha yeni doğurmuşsun 😅 Sakin ol zaman ver kendine. Zamanla rahim eski boyutuna kavuştukça göbeğin de küçülür. Bu arada göbeğin kalması sezaryen ya da vajinal doğumla ilgili değil vücut tipi ve genetik yapıyla ilgili, 3 ay önce sezaryen doğum yaptım hiç göbeğim kalmadı gibi bir şey. 1-2 ay eski kotlar falan olmuyor ama hemen giymeyi bekliyorsan.