Hanımlar biliyorum hepinizin başlığı okuduğunuzda söyleyeceğiniz şey “nereden bilelim biz, gidip test yapsana” olacak. Ama bugün 1 Mayıs diye maalesef test yapabileceğim ya da alabileceğim yakın çevremde hiç bir yer yok.
Konuya gelecek olursam; benim 6 aylık bir kızım var emziriyorum ve bu dönem içerisinde lohusalıktan sonra hiç adet görmedim hala da görmüyorum. 2 hafta önce kadar neredeyse hafif bir kanama şeklinde lekelenmem oldu. Adet olacağım sandım ama olmadım. Ortalama 3 gün minik minik lekelenmem oluyordu umursamadım. 1 haftaya yakındır kasıklarımda iğne batarcasına batmalar oluyor hafif kramplar giriyor biraz dolgunluk var gibi, belime kalçama hafif ağrılar vuruyor. 2 gün önce dışarı çıktık birden bire çok midem bulandı ama sadece bulantı kusma yok. Biraz sürdü sonra geçti. Çok keskin koku alıyorum, mesela eşimin hoşuma giden parfümü midemi bulandırdı dün sabah vs. Bugün de eğildim yerden bir şey alacaktım birden çok feci başım döndü. Kızıma hamileyken baş dönmelerini çok sık yaşıyordum.
Velhasıl kelam ilk başta ihtimal vermemiştim ama koku hassasiyeti olunca bir de bugün baş dönmem olunca bir telaşlanmadım değil. Resmi tatil diye yukarıda da belirttiğim gibi test alıp yapamadım. Daha önce kızım 3,5 4 aylıkken de benzer bir ihtimal yaşamıştım yine buraya yazmıştım eşim o zaman çok telaş etmişti şimdi tekrar eşime de bir şey söyleyip telaşeye getirmek istemedim yoksa nöbetçi eczaneden alırdı o. Yarın yapacağım testi. Kimseyle paylaşamadığım için buraya yazmak istedim ayrıyetten de danışmak istedim. Aranızda bu tarz belirti yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı?
( korunmuyor musunuz madem isteniyorsunuz diyenler olacaktır onlar için yazayım; korunuyoruz, 3 aylık iğne yaptırdım genelde eşim de korunuyor ama bazen geri çekilmeyle korunuyoruz %100 bir ihtimal vermiyor biliyorsunuz ki bu yöntemlerin hiç biri)