Kızlar 3 aylık kızımın parmağı dün biraz kıxarmıştı. Bugün böyle oldu. Bacoderm vermişti doktor oğluma tırnak batması oldugunda ama bu kadar ilerlememişti o. Bacodermin tarihi geçtiği için attım ve terramicyn sürdüm. Şuan doktora gitme şansımda yok. Acaba yarına kadar beklesek bişey olur mu? Ya da acil bakar mı gece götürsem
