kizlar böyle bı post acacgm hiç aklıma gelmezdi yillardir arada kontrole gittim troid nodullerm vardı iki tane.. geçen gün tekrr gttm ve 3. oluşmuş fakat şüpheli olduğunu yapisinn kireçli olduğunu söyledi universte Hastanesi’ne yonlendrdi biyopsi için bebegm 15 aylık ve emziriyorum çok korkuyorum süreçten biyopsiden ameliyat riskinden.. aranızda bilgisi olan varsa yardımcı olsun lutfen hala randevu bile alamadım önümdeki süreç belirsizlik bni çok korkutuyor