Minnokkunannesi 15 gündür kalbime bıçak saplanıyor koluma vuruyor. 5 dk da bir bazen dkda bire düşüyor. EKG bakıldı kana bakıldı. Gögüse gönlendirildim emar çektiler. Çok şükür temiz ama ben hiç iyi değilm
babysura Minnokkunannesi bende hamileyken çok kötü oluyordum sürekli kalbim sıkışıyor nefes alamıyordum aynu şekilde ekg falan hiçbişey çıkmadı psikolojik olabilir
Betbetbet Minnokkunannesi bende aynı durumdayım kalbimde carpıntı oluyo kalbimde sol tarafımda ağrı sıkısma oluyo nefes darlığı nefes nefese kalma ve boyun bas ağrısı yapıyor. Acile gittim ekg cektiler akciger röntgen ve kan aldılar temiz cıktı. Ama evde tansiyonumu ölcüyorum genelde düsük cıkıyor. Bugün kardiyoloji randevum var. 5-6 gündür böyleyim
Betbetbet Minnokkunannesi eko ekg röntgen kan baktı sıkıntı cıkmadı. Tekrar randevu alıp holter taktırıcam. Siz tansiyonunuzu ölctünüz mü benim hrp 9-6 cıkıyor tansiyonum düsük 1 haftadır
tahin Minnokkunannesi mide veya gaz problemi değerlendirildiyse psikolojik olabilir:/ bende bazen kaygı seviyem artınca yaşıyorum sonra o ağrıya odaklanınca bu sefer iyice elime koluma yayılıyor
Minnokkunannesi tahin psikolojik boyutu bende düşünüyorum ama benimki on gündür hiç geçmeyen şekilde😭
Grupyildizi Bende ayni sebepten gttim degerlerim cok dusuk holterde takilicak sirasi cok uzun verdiler.ama bakilcak yinede hamur isi falan yeme dedi beyaz ekmek yeme dedi