Hanabii Arkadaşlar merhaba philips aqua trio 7000 aldım. Ürün halıda çalışmıyor halıya alınca i3 diye hata veriyor bilen yardım edebilir mi?
Hanabii allwrite ya gercekten mi sizden öğreniyorum ürünü iade edebilir miyim peki sizce? Paketi açıldı diye almamazlık yaparlar mı? Kullanamam ki yoksa
allwrite Hanabii malesef bilemiyorum😕 satın aldığınız yerle bir görüşseniz? Umarım iade edebilirsiniz. Üzüldüm böyle olmasına.