Kızlar bu aksam 2 saatligine bebegimi KV bırakmak zorundayim. Ailesel bir durum. 2 saatligine hastaneye gidip gelecegim ve bebegimi goturecegim bir ortam yok. Biliyorum ki KV ben gidince “heves ettigine” bebegime biseyler vericek. Ben gitmeden minicikkk bir kavanozum var mini minnacik ona Armut elma ve havuçtan meyve püresi yapsam vericeksen bunu ver desem nolur ? Bir kerelikten bir sey olur mu ve bu arada 5.5 ayligiz diye soruyorum şuan tadimlardayiz yogurt yumurta vs geçtik muza falan gecmistik. (Bu arada doktor tavsiyesiyle geçtik tadımlara. Sadece mama ile beslendiginden diger oturabilme kafa dik tutabilme ve yiyeceklere aşırı ilgiden dolayi doktor onayli gectik yine de soylemek istedimm erken diyecekler icin :)) ama meyve puresi icin erken mi? Aayyy ne bilim ben yokken ne vericek sacma sapan seyler ya anlatsam roman olur. En azindan aklim kalmasin diye