AlparslanMom61_ Kızlar ilk zamanlar aptamil kullandım çok gaz yaptı şimdi emziriyorum gazımız çıkıyor ama yeteri kadar çıkıyor mu anlamıyorum anne sütü gaz yapar mı mamalar gibi ?
etuerk AlparslanMom61_ tabi ki anne sütü de gaz yapar gaz emerken hava boşluğu yutması sonucu oluşur her emzirmeden sonra gazını çıkarmaya devam edin çok gazı varsa çok ağlar zaten
narinlik AlparslanMom61_ ben diyordum ki anne sütünden gaz nasıl geçsin benim yediklerim benim bağırsağımı ilgilendirir İkinci kızım bir gazlı oldu Süt yapsın diye kullandığım vitamin gaz yaptı. Onu bıraktım çocuk rahatladı.
AlparslanMom61_ etuerk ya şöyle emziriyorum uyuyor yatağına koyunca uyanıyor ıkınıyor masaj yapıyorum hemen gazı çıkmıyo ama sonra çıkıyor uyuyunca da bi kaç saat uyuyo yani gazı olan bebek uyuyamaz dimi
AlparslanMom61_ narinlik bende yediklerime içtiklerime dikkat ediyorum doya doya yemek yiyemiyorm cınku hersey gaz yapıyo🥹
Kitsu AlparslanMom61_ daha çok küçükmüş annesi. Endişe etme bir süre sonra kendisi gaz çıkarmayı öğreniyor
esar3142561 AlparslanMom61_ ne kadar dikkat etsenızde bebegınız küçük her türlü gazı olur 3 aylık oldu oglum halen gazını cıkarırken zorlanıyor