nura97 Valla bende 11 ,16 haftalarda kiz dendi. 21 haftdada detayliya girdim kesin kiz dedi. Doguma girdim erkek bebisi verdiler kucagima 😂 hayatimin şokunu yaşadım
nura97 Sareem26 valla inanin hic bilmiyorum, herseyini de pembis pembis almistik. Oglum 1 ay neredeyse pembis takildi 😂😂 oluyor yani boyle suprizler 😂 artik 2. Olursa herseyini unisex alican 😂
Sareem26 nura97 ya ne güzel bi supriz yapmış size sağlıkla yaşasın 2. Kız olursa o giyer artık pembisleri😂
nura97 Bebeginibekkleyenn valla ben cok merakli biriyim o yuzden cinsiyyeti ogrenmeden once surekli internetteki ultrason resimlerine bakardim. O yuzden az cok gozum alismisti. Kendi ultarsonima bakinca bir anlik dolu gibi geldi bana ve heyecanla aa galiba erkek dedim , dr guldu hayir dedi 😑 ama sonuc erkek. Valla anlamiyorum iki doktor nasil anlamadi ya bide digeri detayli ultrasonda bakti az kala bebegin yuzu belli oluyor nasil cinsiyyeti anlamiyorki