13 aylık oğlum son 2 haftadır iştahta azalma yaşıyoruz, büyük ihtimalle azı diş çıkıyor. Öğlenleri corba ve yoğurt yer ama inanılmaz şekilde kaşığı iktiriyor bazen gördüğünde ağlıyor hatta ne yapacağımi şaşırdım kaşığı kısa süre hiç kullanmamali miyim? Deneyimi olan yardım ederse çok sevinirim bu geçici bir süreç biliyorum ama hastalanır diyr çok korkuyorum 🙏🏻