Benım bebeğimde 4 aylık 6 gün önce yaptırdık bardak ve doktorun verdıgı kremi kullanıyoruz doktorumuz söyledı bardagıda zıbının cıtcıtlarını yapmıyorum sıkıstırmasın dıye ilk gun cok agladı onun dısında aglamadı hıc gorunende dikiş falan gozukmuyor cuma gunu kontrol var bakalım ne dıyecek doktorumuz