Kızlar bebeğim 4 aylık. Doğduğundan beri haftada en fazla 2 kere kaka yaparsa doktor hep sadece anne sütü alan bebeklerde normal dediler. Ancak son 1 aydır mama takviyesine başladık mecburen. Meme + mama şeklinde gidiyoruz yine haftada 1 yapıyor. Kabiz değil, yaparken zorlanmıyor. Sadece yapmasına yakın sok bikac gün gazi çok kötü kokuyor. Kakayi bi yapıyor enseden asagiya tam 1 haftalık kaka baya cok yani. Doktora gitmemiz gerekir mi sizce ?